International Day against Climate Change

We have to be aware that the future of the world is in our hands.

Today we celebrate the International Day against Climate Change. At school we firmly believe that one person can make a difference, but together, we can make a movement.

This week, our preschool students have been thinking about individual citizens using their unique influence to drive change and make an impact.

For this, they make some posters on the idea of how to act on Climate Change. At them, their own handprints make up a nice planet.

Tenemos que ser conscientes de que el futuro del planeta está en nuestras manos.

Esta semana, con motivo del Día Internacional contra el Cambio Climático que hoy se celebra, nuestros alumnos de Educación Infantil han estado reflexionando sobre ello y realizado varias actividades como estos murales, en los que sus propias huellas son las que conforman un bonito planeta.